Děkujeme za pochopení.
P42a41v32e56l 19O62d73r11a29z96i69l
Mimo realitu je autorka, která se, stejně jako desítky tisíc jiných, neobtěžovala zjistit otázku, na kterou Zeman odpovídal. A ta byla na téma rušení praktických, tedy zvláštních, škol. V kontextu této otázky je Zemanova odpověď naprosto korektní a spílání sluníčkových kaváren je liché, jako ostatně téměř vždy.
E52d67u66a81r90d 97P22o62k56o78r86n33ý
Člověk je živočišný druh. V každém druhu živočišné i rostliné říše se všichni jedinci dle Darwina odlišují jeden od druhého. Každý je jiný. Téměž ze všeho co je zde psáno plyne, že na př. lidé se dělí na postižené a normální. V tom je ten problém zásadní. Každý člověk je jiný. MUDr Mengele za druhé světové války třídil jan na dvě skupiny. V jeho době jen jedna rasa byla dobrá. V pozdější době se zase třídilo podle třídního původu.Připadá to ale, že zde všichni špatně slyší co bylo řečeno či špatně čtou co bylo napsáno. Jen pomalu a nohy v teple. Doporučuji. A paní autorko vše nemusí být posuzováno z politického hlediska. Jsou i jiná třídění a snad i lepší a zajímavější.
A89n60t95o49n19í84n 49M53a48h51o54v62s27k77ý
Paní Gajdůšková, prosím užívejte si peněz ČSSD a nepište blogy. Za těch let, co jste byla ve vrcholové politice, jsem méně inteligentní političku nezaznamenal.
J42a54r39a 21R72a88n36k
Karma, ziju v jinem svete, kde by lide skutecne kroutili hlavou, je to otazka pro odborniky a ne spatneho politika.
J37i57ř67í 94J56i80r43o87u39d22e19k
Dost jednoduchým. V mnohým. Vašem, že. Černá, bílá. Jako ta plusmínus. Podle jména. Podle obsahu, totˇ problém, když si ani nepřečtete, co, kdo a k čemu se vyjadřuje. Sem tam se i vlákénko trefí. Občas
M55o18j41m95í22r 23R63o25d79e53n
Je zde i další rozměr aby ty děti měl kdo učit. Dnes je školství v chaotickém stavu, zavádějí se do něj různé učební experimenty, rodiče znevažují učitelé, dochází k napadání učitelů. Učitelé jsou pod drobnohledem a jejich finanční odměna mnohdy mizerná a pod jejich úrovní vzdělání.
Zde by spíše chtěla revize, co vlastně chceme od školství, jaké na to máme finance, jak můžeme zaplatit učitelé, jak budeme financovat vybavení škol jak, zajistíme kvalitu výuky, jak zajistíme volnočasové aktivity, jak na to navážeme střední školství a učňovské školství. Jak udržet školy na venkově, jak zajistit stravování pro sociálně slabé, jak zaplatit dobré učitele ... .
Tady též utíkají finance a jsou nesmyslné dotace. Pak se můžeme poohlédnout po bonusech ... .
J14i64ř22í 65J67i32r44o15u96d96e62k
Zde je přesná citace výroku M.Z.: „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobemhandicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože jeto neštěstí pro oba. Není to žádný rasismus ani preference etnické skupiny, aleděti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě. Z hlediskaduševní pohody je daleko lepší, když budou existovat praktické třídy. Vůbec semi inkluze nelíbí a jsem proti ní,“ řekl prezident.
(Rád bych upozornil na výraz ,,URČITÝM")
Největší tragedií je, že z velice závažného tématu se opět stává především politikum, na kterém se ,,honí" toliko politické bodíky, potažmo i šance se ,,zviditelnit", ergo si kopnout do M.Z., žeŽe jde ve skutečnosti o daleko složitější záležitosti, od individual.posouzení každého ,,případu" kompetent.odborníky ve spolupráci s rodiči, přes financování až po možnosti konkrétních škol.
M12o37j54m62í14r 15R65o19d39e44n
Třeba jde o tuto logiku, začlenění postiženého žáka na vozíčku do školy která na to není stavebně připravená stojí milióny korun a přitom je využije jeden žák ... .
Není tedy lepší věnovat tyto finance do speciální školy a třeba na asistenta.
Někdy to s tou humanitou přeháníme jako kdybychom žili v bohaté společnosti a měli peněz na rozhazování ... .
M17a18r46t46i41n 26K56a56v18k81a
Plošina pro vozíčkáře na tři patra vyjde cca na 250 tisíc korun. Je to velká cena za to, že umožníme někomu normální život? Je to skoro stejná cena kolik stojí výcvik psa pro slepce. Nejsou pak zbyteční i asistenční psi .....když už to s tou humanitou přeháníme?
M57a21r78t92i83n 67K10a21v74k86a
Já si to myslím také a na rozdíl od Zemana vycházím z vlastní zkušenosti. Několikrát jsme již uvedl, že jsem pracoval s mentálně a tělesně postiženými. Jejich separování od společnosti a to nejen ve vzdělání je to nejhorší co můžeme udělat. Dělali to komunisté, nacisté je rovnou vraždili. Zeman by se měl jet podívat do Kanady. Tam není neobvyklé, že asistentka lékařky je děvče s mentálním postižením, která pracuje s kartotékou. Víc třeba nezvládne, ale je součástí společnosti a cítí se v ní potřebná. Vyřazením těch dětí dosáhneme jen toho, že to budou lidé na okraji společnosti. To, co řekl Zeman je první krok k tomu, že se na ně budeme dívat jako na méněcenné.
M77a95r56t74i28n 35K15l87í57m88e24k
Nechoďte do extrémů,ani president,to jistě nemyslel tak,jak to podáváte.Od zdi ke zdi nikdy nic neřeší,jen zhoršuje.(viz zákaz klecových lůžek)...třeba
M56a55r82t62i71n 45K37l45í12m61e40k
cituji....."smyslovými vadami je z pohledu jejich vývoje a schopnosti zvládat standardní vzdělávací proces v prvé řadě naprosto neopodstatněné. Tyto děti mají schopnosti zvládat vzdělávání ve stejné úrovni jako zdravé děti."
Toto,Vám většina pedagogů lehce vyvrátí....
- Počet článků 78
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1108x