Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní, vy byste už měla do konce života mlčet někde v ústraní a zpytovat svědomí - pokud víte, co svědomí je. ;-€

1 0
možnosti

Tak jsem se několikrát musel přesvědčit, zda nečtu plamenný úvodník z "Rudého Práva". Tak nějak mi to připomíná dobu před 30 lety;-D

2 0
možnosti

R^! Jsem ráda, že jste to napsal. Napadlo mě totéž. A taky to, že kromě toho, že mi zase rudne monitor, je neuvěřitelné, jak může někdo popsat skoro 3/4 formátu A4 - a nic neříct. To je tedy blábol!!

1 0
možnosti
Foto

Slibte, že se nebudete do ničeho montovat a já (a asi nebudu sám), vám budu nadosmrti děkovat a všude vás chválit.

2 0
možnosti
Foto

btw - a ten titulek, to jste jistě nemyslela sebe

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1108x
PaedDr. Alena Gajdůšková, krajská zastupitelka a předsedkyně sociálního výboru ZZK,  předsedkyně Správní rady Univerzity T.Bati ve Zlíně, viceprezidentka Svazu pacientů ČR, členka etické komise ĆLK, členka Sdružení parlamentářů proti jadernému zbrojení a za odzbrojení. Bývalá poslankyně a senátorka, místopředsedkyně Senátu P ČR a ČSSD.  Původní profesí učitelka, pak personalistka a  vedoucí odboru školství a kultury ve Zlíně. Pracovala také jako poradkyně premiérů Špidly a Sobotky. Je dlouholetou členkou Sokola a ČČK.

Seznam rubrik