Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Todd Berrtuzzi

8. 4. 2008 21:06
Ano. Voliči levice byli v kuponové

privatizaci skutečně okradení. 95% z nich bylo líto tisíckoruny a koupili si za ni raději pivo a cigarety a zbytek to odevzdal Viktorovi , jen se objevila jeho první reklama v TV. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PM

merrygold

8. 4. 2008 21:17
Re: Ano. Voliči levice byli v kuponové

Jsem volič levice a vydělal jsem v 1. vlně 200000, a to jen na akciích České zbrojovky.:-P

0 0
možnosti
VZB

Výběr z bobulí

8. 4. 2008 21:03
Ach jo, ti socdemáci

Já sice na kupónové knížce nevydělal tolik, ale v mínusu taky nejsem.  Holt někteří méně myslící naletěli na desetinásobky, ale to je jejich blbost, stejně jako teď někdo koupí na zájezdu ovčí deku za 20 tisíc nebo několikanásobně předražená zájezd. 

Nevím, zda pan Julínek dělá dobře nebo špatně, ale alespoň má jasnou vizi a někam to vede - na rozdíl od socdemáckých ministrů, kteří naše zdravotnictví běhjem 8 let jen více potopili (ve zdravotnictví dělám už 14 let, ale to co bylo za Ratha doufám už nezažiju ...).

A pokud je to podle Vás kupčení s hlasy - co tedy je vaše slavné pastelkovné, v nedávné době požadavek na jednorázový příspěvek pro důchodce 1000,-Kč, ... Rv

0 0
možnosti
II

iggz

9. 4. 2008 1:18
Re: Ach jo, ti socdemáci

R^

0 0
možnosti
S

sinatra

8. 4. 2008 21:03
Gajdůšková...

Budu se asi opakovat ale já jsem si nedávno z výnosů na kuponové knížce  pořídil cenné papíry a začali velice slušně vynášet.Ale na to ta Vaše socánkovská mozkovna zřejmě nestačí.Takže raději zmlkněte a nebo vědomě nelžete.Také jsem viděl onu diskusi s panem presidentem profesorem Klausem Vámi moderovanou.Pan president i já jsem se velice pobavil.Nebylo Vám trapně?;-(

0 0
možnosti
SS

Svent

8. 4. 2008 20:50
no_toto...

dneska muze psat blog kdejaka trubka...

0 0
možnosti
IN

prony

8. 4. 2008 20:56
Re: no_toto...

A kdejaký trouba se nad tím pozastavuje.

0 0
možnosti
JF

fajmic

8. 4. 2008 20:49
tady budou mít určitě někde hnízdo...

soudružko senátorky, znám jedno rčení které se na Váš blog dokonale hodí: "Podle sebe soudím tebe"

0 0
možnosti
J

josef.jaroslav

8. 4. 2008 20:43
Jsem uprimne prekvapen

Jezis to tady ma blog i ta pani soudruzka co tak schopne vedla tu diskuzi mezi prezidentem Klausem a tim ucitelem co si uz ani nepamatuju jak se jmenoval?:D Ja bych typoval ze takovi lide ziji minimalne o dvacet let zpet a neznaji tedy vubec vymozenost jakou je pocitac. Nevychazim z udivu8-o

0 0
možnosti
K

kion1

8. 4. 2008 20:41
Volič Národní strany

Mě osobně se to taky nezdá,:-/R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1108x
PaedDr. Alena Gajdůšková, krajská zastupitelka a předsedkyně sociálního výboru ZZK,  předsedkyně Správní rady Univerzity T.Bati ve Zlíně, viceprezidentka Svazu pacientů ČR, členka etické komise ĆLK, členka Sdružení parlamentářů proti jadernému zbrojení a za odzbrojení. Bývalá poslankyně a senátorka, místopředsedkyně Senátu P ČR a ČSSD.  Původní profesí učitelka, pak personalistka a  vedoucí odboru školství a kultury ve Zlíně. Pracovala také jako poradkyně premiérů Špidly a Sobotky. Je dlouholetou členkou Sokola a ČČK.

Seznam rubrik