Děkujeme za pochopení.
P42a75v53e58l 81O73d29r56a88z38i34l
Mimo realitu je autorka, která se, stejně jako desítky tisíc jiných, neobtěžovala zjistit otázku, na kterou Zeman odpovídal. A ta byla na téma rušení praktických, tedy zvláštních, škol. V kontextu této otázky je Zemanova odpověď naprosto korektní a spílání sluníčkových kaváren je liché, jako ostatně téměř vždy.
E49d25u37a71r50d 14P15o49k55o87r65n79ý
Člověk je živočišný druh. V každém druhu živočišné i rostliné říše se všichni jedinci dle Darwina odlišují jeden od druhého. Každý je jiný. Téměž ze všeho co je zde psáno plyne, že na př. lidé se dělí na postižené a normální. V tom je ten problém zásadní. Každý člověk je jiný. MUDr Mengele za druhé světové války třídil jan na dvě skupiny. V jeho době jen jedna rasa byla dobrá. V pozdější době se zase třídilo podle třídního původu.Připadá to ale, že zde všichni špatně slyší co bylo řečeno či špatně čtou co bylo napsáno. Jen pomalu a nohy v teple. Doporučuji. A paní autorko vše nemusí být posuzováno z politického hlediska. Jsou i jiná třídění a snad i lepší a zajímavější.
A24n46t42o72n58í16n 63M12a12h97o67v52s82k20ý
Paní Gajdůšková, prosím užívejte si peněz ČSSD a nepište blogy. Za těch let, co jste byla ve vrcholové politice, jsem méně inteligentní političku nezaznamenal.
J72a28r81a 76R52a48n90k
Karma, ziju v jinem svete, kde by lide skutecne kroutili hlavou, je to otazka pro odborniky a ne spatneho politika.
J46i48ř52í 29J38i84r37o70u13d12e92k
Dost jednoduchým. V mnohým. Vašem, že. Černá, bílá. Jako ta plusmínus. Podle jména. Podle obsahu, totˇ problém, když si ani nepřečtete, co, kdo a k čemu se vyjadřuje. Sem tam se i vlákénko trefí. Občas
M94o61j33m79í38r 41R70o50d57e84n
Je zde i další rozměr aby ty děti měl kdo učit. Dnes je školství v chaotickém stavu, zavádějí se do něj různé učební experimenty, rodiče znevažují učitelé, dochází k napadání učitelů. Učitelé jsou pod drobnohledem a jejich finanční odměna mnohdy mizerná a pod jejich úrovní vzdělání.
Zde by spíše chtěla revize, co vlastně chceme od školství, jaké na to máme finance, jak můžeme zaplatit učitelé, jak budeme financovat vybavení škol jak, zajistíme kvalitu výuky, jak zajistíme volnočasové aktivity, jak na to navážeme střední školství a učňovské školství. Jak udržet školy na venkově, jak zajistit stravování pro sociálně slabé, jak zaplatit dobré učitele ... .
Tady též utíkají finance a jsou nesmyslné dotace. Pak se můžeme poohlédnout po bonusech ... .
J87i39ř41í 85J67i77r44o27u88d76e97k
Zde je přesná citace výroku M.Z.: „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobemhandicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože jeto neštěstí pro oba. Není to žádný rasismus ani preference etnické skupiny, aleděti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě. Z hlediskaduševní pohody je daleko lepší, když budou existovat praktické třídy. Vůbec semi inkluze nelíbí a jsem proti ní,“ řekl prezident.
(Rád bych upozornil na výraz ,,URČITÝM")
Největší tragedií je, že z velice závažného tématu se opět stává především politikum, na kterém se ,,honí" toliko politické bodíky, potažmo i šance se ,,zviditelnit", ergo si kopnout do M.Z., žeŽe jde ve skutečnosti o daleko složitější záležitosti, od individual.posouzení každého ,,případu" kompetent.odborníky ve spolupráci s rodiči, přes financování až po možnosti konkrétních škol.
M88o53j30m30í36r 41R98o94d73e44n
Třeba jde o tuto logiku, začlenění postiženého žáka na vozíčku do školy která na to není stavebně připravená stojí milióny korun a přitom je využije jeden žák ... .
Není tedy lepší věnovat tyto finance do speciální školy a třeba na asistenta.
Někdy to s tou humanitou přeháníme jako kdybychom žili v bohaté společnosti a měli peněz na rozhazování ... .
M43a77r30t33i30n 53K72a19v58k75a
Plošina pro vozíčkáře na tři patra vyjde cca na 250 tisíc korun. Je to velká cena za to, že umožníme někomu normální život? Je to skoro stejná cena kolik stojí výcvik psa pro slepce. Nejsou pak zbyteční i asistenční psi .....když už to s tou humanitou přeháníme?
M64a53r15t18i13n 58K12a10v71k54a
Já si to myslím také a na rozdíl od Zemana vycházím z vlastní zkušenosti. Několikrát jsme již uvedl, že jsem pracoval s mentálně a tělesně postiženými. Jejich separování od společnosti a to nejen ve vzdělání je to nejhorší co můžeme udělat. Dělali to komunisté, nacisté je rovnou vraždili. Zeman by se měl jet podívat do Kanady. Tam není neobvyklé, že asistentka lékařky je děvče s mentálním postižením, která pracuje s kartotékou. Víc třeba nezvládne, ale je součástí společnosti a cítí se v ní potřebná. Vyřazením těch dětí dosáhneme jen toho, že to budou lidé na okraji společnosti. To, co řekl Zeman je první krok k tomu, že se na ně budeme dívat jako na méněcenné.
M82a50r54t61i20n 62K47l34í71m18e39k
Nechoďte do extrémů,ani president,to jistě nemyslel tak,jak to podáváte.Od zdi ke zdi nikdy nic neřeší,jen zhoršuje.(viz zákaz klecových lůžek)...třeba
M11a98r93t18i79n 74K40l56í63m70e26k
cituji....."smyslovými vadami je z pohledu jejich vývoje a schopnosti zvládat standardní vzdělávací proces v prvé řadě naprosto neopodstatněné. Tyto děti mají schopnosti zvládat vzdělávání ve stejné úrovni jako zdravé děti."
Toto,Vám většina pedagogů lehce vyvrátí....
- Počet článků 78
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1108x