Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z65d10e89n69a 83K23o73č53í

3. 10. 2013 15:19

Vy jste si paní Gajdůšková dosud nevšimla, že řada nových zbytečných soukromých vysokých, středních i učňovských škol vznikla pouze jako tunel na státní kasu ?

A vy byste pro tuto naprosto zbytečnou zátěž chtěla ještě další peníze ?!!8-o

3 0
možnosti

Je to jednoduché. Okrádá mě někdo, kdo mi násilím bere moje peníze, tedy stát. Celková křivda může být částečně zmírněna tím, že mi poskytne adekvátní protislužbu, ale ani to náš stát nečiní. Obyčejný člověk se od něj dočká jen neskutečné buzerace, arogance úřadů a záplavy nesmyslných zákonů, vyhlášek a nařízení, jechž nedodržování je tvrdě sankcionováno.

4 0
možnosti

R^ tak nějak to u nás funguje...

0 1
možnosti

Zloděj křičí "chyťe zloděje". ;-D

1 1
možnosti

Čím více zůstane daňovým poplatníkům a lidem a čím méně dostane stát - tím lépe. V kadeřnictví jsem už hlásil, že až budou reg. pokladny, tak nechci žádnej doklad. Čest práci

7 2
možnosti

Z čeho má potom stát financovat stavbu dálnic a další infrastrukturu, platit lékaře, učitele, hasiče, atd? A důchody?

Dost krátkozraký, ba až dětinský názor. Jiná věc je, že politici a jejich kámoši se přisáli na státní rozpočet jak pijavice - bodejť by pak stát nebyl trvale v těžkých mínusech!

0 0
možnosti

Paní Gajdůšková, ukažte mi prosím JEDNU JEDINOU oblast, kde stát dobře funguje!

Vždy před volbami všechny partaje slibují "dobře fungující stát" a po volbách se zase nic nezmění a vybrané daně mizí jako v černé díře. Pak se lze sotva divit lidem, že dál už nechtějí do té černé díry sypat penízky. Další obrovské prostředky mizí v zahraničí ale nikdo s tím neumí (nebo nechce) nic udělat. Takže já si myslím, že to Vaše řešení není zdaleka tak jednoduché, jak píšete.:-/

1 0
možnosti

Mám jednoduchou otázku.

Jak dlouho vám ta cesta nápravy a získání Vámi deklarovaných až 200 mld.  bude trvat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS